Varmt. Jättevarmt.

Sol. Moln. Sol. Regn. Sol. Sol och regn. Sol. Moln. Det är typ så dagen har sett ut. Ett jäkla springande in och ut. Men det är iallafall varmt. Jättevarmt. Så varmt att man blir klibbig bara av att stå rakt upp och ner. Gillare. Precis så som semester ska vara. Varmt i alla väder.

Har försökt packa väskan. Men jag måste packa om. Allt ryms ju inte. Nått måste bort. Eller egentligen, några saker måste bort. Men det vill jag helst inte erkänna för mig själv. Haha. Hm. Undrar just vad?

Det där får helt enkelt vänta. Nu tar jag en semesteröl. Känner lukten av nybakta bullar. Och väntar på finbesök. Åh, nu är det sol igen!





Kommentarer
Postat av: Linda

Regnade det hos dig? Vi var i holmsund igår och hade då inget regn, bara sol sol sol!

2011-07-28 @ 08:41:08
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0