Veckans

När man väntar så väntar man alltid alldeles för länge. Typ som idag. Jag är ledig imorrn och det är klart att hela dagen har varit en endaste väntan på ledigheten. Eller iallafall eftermiddagen. Förmiddagen gick superfort. Men. Nu är det bara en natt kvar.
Det var nog mer än en vecka sen sist, men jag kör en veckans...

veckans plus: tisdagen som blev "helg mitt i veckan".
veckans minus: alla planer som sprack, men jag tar igen det nu.
veckans höjdpunkt: långhelgen som kommer, som jag sålänge längtat efter.
veckans jobbigaste: kaoset av flyttkartonger och det eviga lägenhetsletandet.
veckans person(er): mamma och pappa som jag spenderade tisdagen med. ni är fantastiska.
veckans annorlunda: en unge som kom fram på jobbet med en tröja med serierutor av bamse på och rättade mig och berättade att det inte alls var honung utan "dunderhonung" som bamse får superkrafter av. sötunge.

Två andra noteringar:
Sommar med Ernst är inte underhållande på något sätt! Zappa såfort du kan!
Filmen Source Code är riktigt bra. Se den! Jake är dessutom fint ögongodis. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0