Any minute now.

Haft en mysig picknick lunch i gräset med M. Hann även få en dusch när Sporre tyckte det var kul att bada i lerigt vatten och sedan komma och kramas på filten, haha. Nu är allt prickigt i brunt, men vad gör det en dag som denna?

Har precis marinerat kött för ikväll och väntar nu på att solen ska nå min balkong. Any minute now. Spelar ingen roll att jag steks i solen och längtar in, för såfort jag fått en paus inomhus vill jag bara ut ut ut. Härliga semestervecka. Jag kunde ju inte ha fått en bättre ledig sommarveckan än denna. Och att det ska komma regn på måndag gör mig ingenting för då ska jag ändå jobba. Perfekt.

Jag saknar mitt H även. 14 dagar kvar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0