Dagens kommentar:


"Det är så varmt att jag precis drack ett ballerinakex."

Det är varmt i Umeå idag. Kan man lugnt säga. Jag har just nu 38 grader på min balkong. Jag hann sätta mig där i 15 minuter för att ytterligare hinna bli lite mer kräfta. Efter en lång jakt fick jag äntligen tag i lite solkräm och imorrn blir det den och skugga för min del. Galet vilken sommar vi fick.

Dom där 15 minuterna hann även ta kål på mig. Huvudvärken smyger sig på. Frågan är om båten och ölen får vänta tills imorrn?

Min business outfit passade finfint. Eller ja, en av t-shirtarna var för stora. Men kjolen passade. Tror jag. Jag vet egentligen inte. Hur ska det se ut? Haha. Kul med nytt iallafall.

Enjoy the sun.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0