Färskpotatispremiär

Ända sedan gårdagens middag där A hade gjort egna klyftisar har jag gått och haft dom i tankarna. Jag tror jag åt mer potatis än allt det andra tillsammans. Verkligen supergoda. Jag som inte ens gillar potatis speciellt mycket. Så idag traskade jag till Ica, köpte färskpotatis för första gången i mitt liv typ, och ställde mig och skar dom i klyftor. Fetaostkräm, mangodressing, rostade morötter och kyckling fick jag också i mig. Riktigt mumsigt. Hade nog varit ännu mumsigare med sällskap. Men man måste ju leva livet i lyx även om man är ensam.

Känns knasigt att det är lördag. Skulle lika gärna kunna vara en tisdag eller en onsdag eller vilken annan dag som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0