First day.

Första arbetsdagen för sommaren. Jag är trött. Riktigt trött. Men jag hoppas frukosten och kaffet kickar in snart så jag inte somnar stående. Skulle ringa Bostaden nu på morgonen också (hinner som ingen annan tid eftersom jag arbetar till 18) och det visar sig att dom inte har telefontid förrens kl 9!! Ofta? Inte bra för mig som hade räknat med att jag skulle kunna ringa redan från 7 på morgonen. Jag börjar ju 9 så den planen sprack totalt. Önskar att alla intyg och andra pappersgrejer inte behövdes. Försvann. Suck.

Inte mycket att göra åt. Idag ska jag även posta mitt livs viktigaste brev (skulle jag tro) och ge ett besked som jag så länge väntat på att få leverera. Spännande.
Fullproppad måndag kan jag nog påstå.

Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0