Förtrollande.

FÖRTROLLANDE. Vilken underbar midsommar. Och helg. Jag önskar att den hade kunnat vara för alltid. Från stunden då bästkillen dök upp på bromma till minuten han lämnade mig på samma ställe 4 dagar senare har det varit toppen. Jag har klätt midsommarstång och haft midsommarkrans på huvudet. Jag har ätit silllunch och snapsat. Jag har dansat små grodorna och tävlat i trekamp. Jag har fått uppleva trolleritrick och varit internationell. Jag har plockat blommor och trätt smultron på strå. Jag har grillat och sett Sveriges största bok (ett träd alltså). Jag har ätit mer än jag klarar av och myst framför brasan. Jag har ätit årets första mjukglass och ätit kycklingkebab för första gången i mitt liv. Jag har sett en häst som såg ut som en ko.... jag skulle kunna förtsätta hur länge som helst, för vi har hunnit med hur mycket som helst känns det som. Jag är glad att det inte dröjer lika länge tills vi ses för det känns otroligt tomt och trist att vara hemma igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0