Klar Civilekonom!

Idag tar vi examen (iallafall nästan) efter 4 år på univeristetet. En härlig tid. Underbar tid. Som jag kommer att sakna av hela mitt hjärta. Jag älskar att plugga. Och jag älskar studentlivet. Och jag älskar mina klasskompisar och alla vänner jag fått möjligheten att träffa och lära känna. Det kommer helt klart att bli tomt efter allt jag har gått igenom bakom universitetets dörrar. Men livet går vidare och nya spännande steg framåt ska tas.

Nu ska jag röja i lägenheten. Sedan leta fram en klänning och hälla upp i glaset. Skål för mig och alla andra civilekonomer! Fy tusan vad bra vi är! Och speciellt skål till Mallan efter denna termin av uppsatsskrivande. I både med- och motgångar har vi lyckats, och även blivit mycket goda vänner. Jag kommer att sakna dig, men jag hoppas att resan inte är slut här utan att vi fortsätter den tillsammans även i södra Sverige!

Skål skål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0