L som i Löptur.

Vilken underbar måndag. Strålande sol och lite mer färg i ansiktet. Jag och L satt på Café Göteborg i nästan 3 timmar och bara lapade sol och åt lyxlunch. Fantastiskt. Jag hoppas vädret hänger med ända till helgen så kanske vi vill besöka en uteservering.

Sedan cyklade jag hem för att visa lägenheten. Killen var mest intresserad av balkongen och utsikten. Han verkade nöjd, så kanske tar han över hålan efter mig. 

Jag hann även bota helgen unnande i form av chips, pommes, hamburgare, ost, kex, mer chips, öl och annat skräp med en löptur. 5 km. Inte lika lätta ben som under vårruset, men ändå helt okej. Mest nöjd är jag att jag tog mig runt ännu en gång.

Nu sitter jag och försöker anmäla mig på en lägenhet. Men det är inte lätt när min medsökande är i skärgården, ute i vattnet, i en kajak. Väldigt okontaktbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0