Shortsväder.

Första dagen med jeansshorts. Nice. Det är riktigt varmt idag. Tyvärr hann jag bara med en timme i solen innan världens största moln drog in över Umeå. Vilket även ser ut att innehålla en och annan regnskur. Men vi ska inte deppa, för om vädret talar sanning är det över tills imorrn och solen tillbaka med värme.

Helt galet vad rastlös jag är utan mina studier. Vad gör man när man är ledig? Alldeles för mycket tid över! Jag vet inte vad jag ska göra av den. Istället sitter jag nog mest och väntar på att börja jobba nästa vecka. Kul väntan, haha. Fast då kommer tiden iallafall att gå tusen gånger fortare med någonting att göra hela dagarna. Bokade förresten minisemester till Norrköping över midsommar idag också. Det kommer bli toppen. Nu har jag någonting att se fram emot. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0