Sista lediga dagen...

Sista lediga dagen innan jobbperioden börjar. Jag har haft den mest fantastiska semestervecka man kan tänka sig och lite mer färg på kinderna har jag nog lyckats få. Visst, det är självklart mindre roligt att jobba efter att man känt på hur ledigheten känns, men samtidigt så känns det skönt att få någonting att pyssla med om dagarna. Tiden kommer att gå så mycket fortare och det är bra, för helst av allt vill jag bara att det ska bli midsommar prick nu.

Jag somnade i soffan igår och missade utekvällen. Och såhär i efterhand är jag glad att jag stannade hemma för jag behövde verkligen sova. Nu tänkter jag packa väskan och åka hem till Sävar och ladda batterierna för en ny vecka, min arbetsvecka.

Njut av solen, för imorrn kommer regnet. Iallafall enligt tv4-vädret imorse. Bu eller bä?

PussKram




Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas första dagen går bra. :)

2011-06-12 @ 21:46:17
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0