Snabbare än blixten.

Dagarna fullkomligt flyger fram. Eller inte gårdagen egentligen, för det var verkligen vääärldens längsta dag. Men jag tänkte rent i allmänhet. Både bra och dåligt. Bra för att det fortare blir midsommar. Dåligt för att sommaren kommer vara slut innan den ens börjat. Fast när det ändå är regn och allmänt grått kanske det inte gör så mycket. Jag älskar ju solen. Vart tusan tog hon vägen?

Hinner dock inte så mycket. Vakna. Äta. Söka lägenheter. Jobba. Äta. Sova. Kanske inte riktigt så lite, men nära. Fast det kommer bli annorlunda när jag jobbar andra tider. Igår hann jag faktiskt med en liten 20 minuters träning vilket är bra för mina axlar som är totalt förstörda. Och baka ett bröd. Alltid nått



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0