Snyftfilm.

När jag väl bestämde mig för att jag inte bara kunde sitta i lägenheten och vara trött och bakis lyckades jag hinna med både det ena och det andra. Jag började med att åka till Rusta för att köpa en kettelbell. Jag har suktat efter en sådan länge nu och idag bestämde jag mig för att köpet skulle bli av. Men när jag kom dit fanns bara en på 2 kg och en på 12 kg. 12 kg var alldeles alldeles för tungt för mig att börja med. Typiskt. Besvikelsen var total. Men jag har nu sett att Stadium också verkar sälja dom till ett acceptabelt pris så jag åker nog förbi där imorrn på lunchen. Äntligen. Sedan hann jag med en sväng på hm´s rea, och gick därifrån med två par byxor och en kofta för 200 spänn. Ja tack. Grill hemma hos mamma till middag var otroligt uppskattat, och jag åkte hem mätt och belåten med 4 nya flyttlådor under armen. Mer packande ska det bli.

Jag längtar efter bästkillen och jag önskar att det kunde bli torsdag redan imorgon. Men nu är det bara fyra dagar kvar. Kärleken till ära ska jag nog titta på The Notebook ikväll. Otroligt fin film. En riktig snuftfilm. Honungsmelon och en påse nötter gör mig sällskap. Vilken myssöndag detta blev.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0