Tack mina vänner.

Hur skönt är det inte att kunna cykla hem´i linne kl 2 på natten? Underbart säger jag, Även att bakiskäk kan vara det bästa som ´finns!! Då menar jag inte maten dagen efter utan det man äter efter krogen! Visst, Max hamburgare och pommes i alla ära!! men en kaviarmacka (läs 5) med ost och kaviar är så jäkla mycket godare. Förra sommarens pastasallader hade jag inte heller tackat nej till.

Tack alla ni, för en underbart trevlig kväll både på berghem och på TC. Kan inte annat än säga att jag älskar sommaren och att jag gått från att längta efter sommarjobbet till att önska att ledigheten aldrig skulle ta slut.

Dröm sött mina vänner. Jag kommer sova som en prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0