Utan solkräm.

Tydligen var hela Icas lager slut på solkräm. Orutinerat. Och jag som cyklade dit bara för den. Så jag fortsätter akta mig för solen. Mer kräfta känns varken attraktivt eller bekvämt. Det gör ont i skinnet, och jag är rädd om min hudkostym. Det är den enda jag har och sommaren är ännu lång. Norrland har varmaste temperaturen i Sverige. Fantastiskt. Mjukglass? 

Nu har jag duschar och ska åka iväg för att hämta ut paket. Spännande. Som alltid. Ser det ut som på bilderna? Kommer det passa? Det är dessutom kläder till min kommande business garderob. Sakta men säker får jag lära mig. Anpassa mig. Försöka känna mig bekväm.

Fortfarande rastlös. Varje dag. Varje minut. Vad gör man när man är ledig? Jag har visserligen tusen saker som jag sakta men säkert betar av. Uträttar. Tar itu med. Men ändå. Rastlös. Och var är alla människor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0