Heja oss.

OMG va trött jag var igår, från minuten väckarklockan ringde tills jag la huvudet på kudden. Kände mig en aning hängig hela dagen igår och småfebrig. Feberkänslorna är borta nu men jäklar vilken dunderförkylning jag fått. Rena rama käftsmällen. Längtar inte till en tuff dag på jobbet idag. Bära, lyfta, le, stå, gå i 8 timmar. Men jag kör väl tills jag stupar. Hard core. 

Det jag har lyckats med de senaste dagarna trots några tunga dagar är:
1. Sagt upp mig! Weeeho.
2. Postat mitt livs viktigaste brev (hoppas att inte posten slarvar bort det! litar inte riktigt på snigelpost haha)
3. Fixat flyttkartonger och tidningspapper i mängder.
4. Fått veta att uppsatsen är godkänd. Heja oss.
5. Ringa Bostaden trots värdelösa öppettider (10 min telefonkö för 2 minuters samtal, kul rast).

Jag gillar att listan med saker jag fortfarande inte lyckats med numera är kortare än det jag lyckats med. Yes. Bra av mig. Måste fortfarande hitta en lägenhet (ångest), packa åtminstonde en flyttkartong (har inte stoppat ner en endaste pryl än sålänge) och ladda upp uppsatsen (fast det gör vi nog ikväll).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0