Vårruset i bilder.

Iksu började med en uppvärmning för hela tjejskaran.



Peter pratade med en och annan löpare både före och efter målgång.



Startskottet går. Och jag blir praktiskt taget översprungen av alla ivriga tjejer. Nästa gång ska jag ställa mig längre bak, för det är betydligt roligare att få springa om någon än att bli omsprungen.



Här kommer Anna och Maja in mot målgång. Heja mitt lag!



Och här ser man mig i röd jacka, några minuter efter mina lagkamrater. Härlig känsla att få gå i mål.



Jag kommer absolut att springa nästa år igen. Kul grej!


Kommentarer
Postat av: Anna

härliga bilder, var hittade du dem? duktiga vi var, hela laget :) och duktig du är ikväll! ha en supersommar frida så ses vi :)

2011-06-01 @ 22:43:54
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0