"Vi ska krossa er!"

Vaknade upp imorse. Tröttare än igår. Säkert för att jag vet att jag är ledig idag och inte behöver göra ett endaste dugg. Men ändå trist. Hatar att vara förkyld. Sega sjukdom. Tar aldrig slut.

Jag har nu fyllt tre flyttkartonger på morgonkvisten. Jag hade bara tre. Jag inser att jag har mer saker än jag trott. Varför samlar man på sig så mycket onödiga prylar egentligen? Det blir nog en hel del flyttkartonger till innan den här hålan är tömd, men det känns skönt att jag iallafall har börjat.

Jag har redan förkastat dagens planer och tänker istället göra just ingenting. Sedan har vi personalfest ikväll och förhoppningsvis hinna med en öl på en uteservering innan, så jag laddar batterierna till den. Grill. Kubb. Tävlingar. Kan blir riktigt kul. Vi är redan indelade i lag sedan tidigt i veckan och lagen verkar taggade. Det har slängts kommentarer som "Vilket lag är du i?" och "Vi ska krossa er!" på jobbet hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0