What a day!

Jag säger bara OJ vilken dag! Vad har jag inte burit idag? Lyft? Flyttat? Staplat? Gjort om? Gjort rätt? Svettigt men kul. Galet vad tiden går fort när man har händerna fulla med projekt. Jag gillar det så mycket mer än att bara stå. Mycket roligare. Och mycket bättre för mina benhinnor och mina fortfarande onda och inflamerade axlar. Fick sluta 16 idag också, och det var verkligen superskönt at tkomma hem i tid för en gångs skulle. Jag skulle göra så mycket. Tänkte jag. Men! Jag har inte gjort ett dugg. Jag har ätit middag. Tagit ett glas vin. Vikt tvätt. Sen verkligen inget mer. Skönt? Både jag och nej. Kanske behövde jag en lugn och ro kväll? Hoppas att kunna styra upp lite mer aktiviteter till nästa vecka och hänga med S ut i vimlet på lördagen. Nästa lördag alltså. För nu på lördag är det 50 års kalas och världens bästa mamma ska firas hela långa dagen. Håll tummarna för bra väder bara. Yr.no visade regn. Men jag har hört att dom tappat rätten på en satelit så man kan visst inte lita på dom längre. Kan ju hoppas att norskarna yrar och att dom ändrar sig innan lördag!

Bjuder på lite sommarkänsla. Varsågoda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0