1 år i kärlek.

Två fullspäckade långdagar har passerat det känns i kropp och knopp. Tror dessutom att jag börjar ana förkylningssymtom vilket inte direkt gör mig piggare. Men jag vägrar som vanligt och sveper vitaminer i mängder, morgon som kväll!

1 år i kärlek idag och det ska vi fira imorrn med bubbel och tilltugg och besök på restaurang. Kan dock inte meddela var det blir än då det är en hemlis som H inte fått reda på än. Lite spänning ska de ju va. Kommer bli supermysigt, speciellt eftersom vi inte träffats sen i måndags (hur vi nu lyckas med det? är ju en bra fråga).

Det har varit upp och nedgångar, men det verkar inte spela någon roll var i bergodahlbanan vi befinner oss för jag älskar honom lika mycket i alla lägen. DET om någonting är en trygghet att vara rädd om!

Sedan håller jag tumar och tår för att solen tittar fram i helgen! För som jag skrev tidigare lovade jag ju att styra upp en heldag utomhus. Korv ska grillas och varm choklad kokas Can´t wait!

PussKram.


Kommentarer
Postat av: Linda

grattis!



och ja, jag var på vårdcentralen idag. blev rekomenderad att vila tills jag känner mig helt 100, men det är så tråkigt att bara vila...

2011-03-24 @ 21:17:35
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0