Ätarkväll.

Jag kan lova att de va två trötta tjejer som lämnade skolan vid tre tiden idag. Man sitter tokfokuserad i sin lilla uppsatsbubbla och tillslut orkar inte hjärnan tänka längre. Och efter att vi pratat om kladdkaka, och godis, och choklad och andra onyttigheter gick ja raka vägen till ica och handlade alla ingridienser jag kunde komma på.

Ikväll blir det ätarkväll och jag har inte riktigt bestämt mig för vad som ska bakas, men kladdkaka och hallonpaj ska iallafall styras upp. Konditorifika hemma är både billigare och roligare.

Men först middag, prick nu faktiskt. Magen skriker, och det är inte "lilla hungern" vi pratar om här, haha.
PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0