Bak-galning?

Jag vet inte vad som hänt med mig men jag har blivit en bak-galning. Såfort jag får en stund över brukar jag surfa på allt och ingenting, men på senaste tiden består 99 % av den slö-surfingen av recept, bröd, bakverk, maträtter, godis.. you name it!

Jag vet inte omd et är bra eller dåligt.

Just precis i detta nu har jag ett improviserat bröd i ugnen. Man tar vad man har så att säga. Bland annat med morötter då jag hade det hemma.

Och som om jag inte bakat tillräckligt redan fortsätter jag googla på allt vad jag kan komma över. Hittade nu en blogg av en dietist som skriver ut mängder av roliga recept och bakverk. Så mitt nästa projekt blir att baka dessa matmuffins med fetaost, soltorkade tomater och salami. Jag saknar muffinformar annars hade jag säkert redan haft dessa i ugnen också.

Som sagt, bra eller dåligt?
Och vad har hänt med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0