"bullmamma"

Att ha kommit in i bakträsket innebär ju inte bara bakning utan även en hel del ätning.

Min bäste är i thailand nu och glassar i solen, lever livet, rider på elefanter och promenerar i djungeln. Hon skrev en härlig kommentar angående allt mitt bakande:

-"Du är ju for tusan en riktig bullmamma! :)"
-"Haha ja typ, kommer se ut som en snart åxå! rund och god! fy tusan!"
-"Haha, ska bli spannande att se nar jag kommer hem :)"
-"Du kommer hem slimfit och tok brun och jag är likbrek och lönn fet. tragiskt. när kommeru? hur länge har ja på mig att bättre mina odds? :)"

Och här sitter jag och tryckte just i mig två mackor som jag bakade igår och några saffransskorpor till efterrätt!
Haha, roligt! Herregud vad jag saknar tjejen.

Nu kände jag bara hur jag måste vända min negativa trend här. Så från och med nu äre punkt. Mindre bakverk, kanske lite mer matlagning? Med det sagt beger jag  mig till Iksu och ser till att styra upp en vända till solariet senare i veckan! Om 2 månader är det ju nästan sommar. Galet.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag onskar jag ocksa fick proppa i mig dina godsaker! :)

kakade ris och kyckling till middag, med kackerlackor pa marken..

2011-03-26 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0