Förtjusande gårdag.

Tack för en förtjusande gårdag. Vädret var underbart och vi satt i snöhögen och drack öl och käkade grillad korv. Vi lekte lekar, skrattade åt alla galna outfits och hoppade till dunkande musik.

Vi gick hem och fräschade, laddade och gick vidare på förfest. Vi drack rosa drinkar, spelade spel och blev dödad av kramar. Vi dansade tills fötterna gjorde ont, vi skrattade och höjde Epuben till en nya nivåer.

Vilken toppenkväll.

Idag är ögonen trötta, kroppen seg som sirap men själen glad som en liten treåring. Vädret är underbart och jag önskar jag kunde pallra mig ut, men plikten kallar. Uppsatsen ska få sin beskära del av uppmärksamhet innan jag åker hem till mamma på middag. Mysigt. Resten av kvällen sitter jag i tvättstugan! Mindre mysigt men nödvändigt.

Saknar min andra hälft en bakissöndag som denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0