George.

Skriva, skriva, läsa, och lite mer skriva. Alla som vill skriva metodkapitel istället för mig räcker upp en hand?

Efter 5 timmar börjar jag känna mig lite mosig i huvuder minst sagt. Jag tyckte jag var värd en godispåse så jag gick till Ica. Nu är halva påsen redan borta och jag ångrar mig. Inte blev jag mer motiverad av den inte!
Men jag ska kämpa på en lite stund till tänkte jag, sen får det bli nya tag imorrn.

Igår tänkte jag se filmen "Up in the air" men lyckades zappa förbi "En Unge I Minuten" och fastnade där. Jag är nu helt övertygad om att graviditeten är en mardröm och förslossningen ännu värre. Just nu känns de som jag klarar mig bra utan ungar, haha. 30 timmar i smärta? Usch. Nog för att det kanske inte alltid tar så länge som 30 timmar för ungen att klämmas ut, men fy tusan vad jobbigt. Och vad höll den ena pojkvännen på med? Stöttade ju inte tjejen för fem öre, han bara sov och var tyst och då han inte var tyst klämmde han till med nån dålig vits. Tur jag har världens bästa karl så att iallfall det slipper hända mig.

Sidospår... Hur som helst, eftersom jag inte såg filmen igår tänkte jag ge den ett nytt försök ikväll. Är det någon som sett den och vet om den är bra? George Clooney brukar ju leverera.




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är med livrädd, men tänker som så att man kanske kan få göra ett planerat kejsarsnitt?

2011-03-15 @ 20:50:35
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0