Good Day, Happy Day

En riktigt effektiv morgon måste jag säga. Jag vet inte vad som händer efter lunch, men jag är tokfokuserad på förmiddagarna och efter jag ätit lunch försvinner allt vad koncentration heter och jag slutat att producera. Jag bara sitter och stirrar på det jag ska göra.

Men som tur är har man ju lärt känna sig själv och att kliva upp på morgonen lönar sig arbetsmässigt! Nu ska jag fixa lite lunch och bege mig ut på ett ärende och sedan förhoppningsvis hinna med Iksu. Det var länge sen jag fick mig ett ordentligt pass på Iksu och jag saknar det! Det är dags att få svettas och låta musklerna lida!

Om ni har Spotify så bjuder jag här på en låt av Tim Berg - Seek Bromance. De ska iallafall jag lyssna på innan jag slänger på mig träningsskorna och hoppas upp på spinningcykeln.

Tim Berg – Seek Bromance - Avicii Vocal Edit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0