Nr 21 - Någon som alltid ställer upp för mig.

Någon som alltid ställer upp för mig är bästkillen. I vått och torrt. Och det är en trygghet som jag aldrig vill vara utan.






Ska passa på att säga GRATTIS till min elitpartner M som ni också fått jobb nu. Hela gruppens som gick under namnet "eliten" under hela vår studietid har nu fått jobb utom jag.
Samtidigt som jag är så himla glad för deras skulle kan jag inte komma undan att jag själv känner mig lite deppig. Skitdumt, jag vet!! Och jag önskar man kunde bestämma över känslorna och plocka bort den!! så att bara det glada finns kvar, motivationen och längtan och tron om att min tur kommer. Men ja, människan är som den är... jäkligt knepig skulle jag säga... 

Hur som helst, GRATTIS. Superkul och otroligt spännande! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0