Sailer moon.

Jag vet inte vad det är med mig idag, men dagen har helt enkelt varit en bättre dag än många på länge. Kanske börjar jag ta mig ur min omotiverade lilla grop och sakna men säkert klättra mot lite hopp och längtan.
Jag ska iallafall göra mitt bästa, och jag börjar med mig själv så kan jag smitta av mig på alla andra sedan.

Som sagt, effektiv morgon, fixade frisyren, hann med iksu, och sedan ytterligare lite uppsatsskrivande. Nu ska jag hjälpa H med värderingsmodeller. Bara det att han har alla termer på svenska och jag har ju gåt toch blivit lite internationell och kan bara säga saker på engelska. (hur nu de gick till jag som hatar engelska, haha). Så vi får se hur det går! :)

Åh, nu kommer han. Later dudes.
Och glöm inte att längta till helgen lika mycket som jag. Vi ska ju ha Återspark med våra nollor och sittning på lördagkväll i helgen! Superkul. Sailer moon ska jag tycligen klä ut mig till, haha. Hur ser dom ut? Vad har dom för superkrafter? Känner att jag måste uppdateras lite. :)
PussKRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0