Sömnbrist.

De va visst ett tag sen sist, men ja kan inte påstå att det hänt nått revolutionerande sen sist. H åkte hem till Norrköping förra helgen och kom hem i onsdags, till min glädje. Tänk att ynka fyra dagar, eller kanske bara tre dagar till och med, kan bli så enormt långa bara ör att man långtar. Jag är glad att han är hemma igen, och när han åker hem nästa gång hoppas jag att jag kan åka med.

Annars är det uppsatsskrivande för hela slanten. Jag håller på att skriva om hur man konstruerar en enkät och allt va man ska tänka på, och bara det lilla miniavsnittet skulle kunna bli en uppsats i sig. Var glada att ni inte behövt göra en enkät!! Längtar så sjukt mycket tills vi år in våra svar så vi får börja jobba med det roliga! Analysera och diskutera. Jag vill ha resultat juh! :)

Fredag, kära fredag. Inatt har jag inte sovit nånting. Jag har vaknat en gång i timmen och tittat på klockan och blivit förbannad över att jag aldrig kan somna. Inte bästa natten med andra ord. Jag lär väl bryta ihop i eftermiddag av sömnbrist och trötthetssyndrom, haha.
Men jag är på på förvånansvärt bra humör så nu kör vi. Skolan here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0