tandis-skräck.

Är det någon fler än jag som hatar att gå till tandläkaren? Även om jag vet att dom inte ska göra annat än att titta?
Vad är det man är så rädd för egentligen? Förutom allt skrapande, borrande, polerande, gapande och sugande som är så obehagligt så vet man ju att det inte är mer än så. Och du gör allt för en bra sak, för att ta hand om dina tänder, för att undvika problem i framtiden...

Jag vet inte vem jag försöker övertala, förmodligen mig själv, men det hjälper inte ett dugg för jag hatar de lika mycket iallafall.

Hoppas ni alla njuter av en toppenbra vårdag! Min termometer visar plus 10 och om cirka en månad står solen tillräckligt högt för att värma min balkong och solstolen åker fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0