The Storm.

Vädret luras. Solen skiner och termometern visar plus 2, men det blåster ju storm! Okul. Har iallafall fått mina dagsminuter av solsken och vitaminer för själen. Nu är det bara fortsätta.

Lunch.
Dusch.
Ombyte och iväg på middag.

En öl på tu man hand på stan har istället blivit mingel hos Hs klasskompis på stan efter en inbjudan. Och det ska bli riktigt kul! Uppsatsbubbland är en "ensam" bubbla och jag älskar sällskap.


Såg The Tourist igår. Eller rättare sagt, började se! För det tog halva filmen innan det överhuvudtaget började hända någonting och då hade vi redan lessnat och slagit av filmen. Jag trodde den skulle vara bra? Var fick jag det ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0