Vuxenpoäng x 2

Ibland önskar man att man hade 8 armar och superstyrka som typ stålmannen! Han kan ju flyga också vilket jag inte heller skulle tacka nej till i dessa snötider. Fick höra att bara i lilla sävar är det 7 st som kört av vägen under dagen! Helt sjukt att folk tror att man kan köra lika fort på asfalt som på snö och ishalka. Nästan så att jag skulle vilja säga "idioter".

Hur som helst är det dags att börja styra upp middag redan nu. Tidigt kan tyckas, men har man bara ett pyttelitet kök, och en liten ugn får man se till att planera lite. Jag börjar med brödbak så får klyftisarna ta över ugnen efter det. Nästan ett vuxenpoäng där tror jag, för planeringen tänkte jag! :)

Ett annat vuxenpoäng fick jag idag på stan med mamma förresten också, då vi provade samma klänning och kom fram till att det var jag som började bli gammal och inte hon som fått en ålderskris, haha. Vi köpte den båda två efter det! Någonting för morgondagens klädkod: "Mörk kostym" kanske? :)

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0