Fantastisk morgon.

Det känns helt fantastiskt att vakna upp en söndag utan att vara bakis. Och dagen har varit toppen.
Hela helgen har varit toppen!

Dagen började med nybakade scones vilket känns otroligt lyx. Sedan traskade vi iväg för att spela badminton på Iksu. Mina talanger tar sig, även om det nog krävs mer än två gånger för att jag ska känna mig "bra". Spelar iallafall inte längre tennis och det kommer nog kännas i armen imorrn efter allt viftande efter fjäderbollen.

Sedan blev det snabba puckar hem till tvättstugan. Och efter det har jag hunnit med att handla på Coop med Mamsen och röjt i lägenheten. Effektivitet kallas det, och det känns super. Jag är absolut redo för en ny vecka och en härligt måndag morgon.

Tog massa bilder i helgen som jag tänkte lägga upp, men vettitusan var kameran tagit vägen? Kan den ha blivit kvar hos mamsen kanske? Jag hoppas nästan det för jag har letat överallt, och jag saaaknar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0