Vårsolen.

Promenerade ner till stan idag för caféhäng med L i det underbara vädret. Alltid trevligt att träffa den tjejen, även om jag idag inte kände att jag var det absolut bästa sällskapet med trötta ögon och tungt huvud. Solskenet gör dock susen för humöret och vi bestämde oss för att promenera hem också för att hinna lapa så mycket sol som möjligt.

Jag hoppas det är lika fint väder nästa helg för då ska jag banne mig plantera mig rumpa ute, på ett sittunderlag, hela dagen med varm choklad och limpmackor med falukorv! Jag saknar det alldeles för mycket, så nu ska jag styra upp. Känslan man har efter en hel dag ute i vårsolen är ju oslagbar!

Har ni förresten lagt märke till att Umeå börjar vakna till liv i takt med att solen börjar titta fram? Människor syns ute överallt och alla skiner upp och blir bara gladare och gladare. Hur härligt är inte det!! Nu är vi less på den kalla gråa vinterdvalan!

Nu ska jag bjuda upp till dans med dammsugaren. Gud så roligt vi ska ha. Frågan är om vi ska köra disco, styrdans eller hard core?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det gick bra att städa! Tog du tid på hur lång tid det tog? Isåfall kan du ju gå in på stegraknare.se och räkna ut hur många steg du dammsög :)



Och, vi kanske ska mysa i solen (förhoppningsvis) tillsammans nästa söndag?

2011-03-20 @ 19:43:43
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej, de glömde jag helt bort haha. måste nästan göra det nästa gång :) kul grej!

Nästa söndag om solen skiner! :)

2011-03-21 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0