Väx upp!

Det har blivit mest promenader på sista tiden eftersom jag har så svårt att stänga in min på Iksu när solen lyser. Men igår sa jag till mig själv att det skulle vara skönt att gå dit, saknaden börjar bli stor. Så idag, trots det bästa vårvädret, gick jag till Iksu för ett halvtaskigt pass på cykel och lite core.

Lika glad jag är över att jag stod på mig och gjorde som jag bestämt, ångrar jag att jag inte gick på prommis trots allt. Haha. Att de ska va så svårt! Vädret är verkligen grymt skönt idag!

I övrigt gruvar jag över att jag ska behöva laga ett hål på fredag. Ja, jag har gruvat hela veckan. Jag hatar det. Det är det värsta jag vet. Och det värsta är att det inte ens är ett nytt hål utan bara en gammal lagning som spruckit. Så jag har alltså redan plågats för detta hål en gång, gruvat, varit nervös... och nu ska jag behöva gå igenom samma visa om igen!?!

Åååhh, det känns inte alls nå kul!

Det är nästan så att man skulle vilja ha mamma på sidan av som håller en i handen och säger att allt kommer bli bra, som när man var liten nivet? Nästan så känns det.

Men det är väl bara bita i det sura äpplet, inse att jag inte kommer undan, växa upp och gå dit och gapa!!
För jag kommer göra de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0