Vilken lycka.

Idag ska vi vara ute hela dagen och leka diverse lekar, vad nu de kan vara har vi inte fått veta. Hemlis. Men en dag ute kräver sin beskära del av varm choklad som jag just kokat. Himla gott det är alltså! Barnsligt gott! Jag tänker direkt tillbaka på dagarna då jag och lillabror följde med pappa på skotern och när vi kom hem stod det varm choklad och ostmackor på bordet. Vilken lycka.

Nu ska jag leta fram alla fleeströjor jag kan komma över, för även om det var soligt förra året så minns jag hur jag frös som en gris när solen gick i moln. I år är jag förberedd, hehe. Och så har jag ju den varma chokladen såklart.

Gul reflexväst, gul halsduk, gult pannband har jag såklart också med mig! Vi skulle ju försöka va så gula som möjligt, och de va de närmaste gul jag kunde bli med 2 dagars framförhållning.

Ses i solen.
PussKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0