1a maj.

SUPER. 1a maj. Redan. Obegripligt. Känns som om det var bara i förra veckan som uppsatsen påbörjades och nu ska den snart vara klar. En timmes prommis precis när hagelskuren kom var kanske lite dåligt timing, men gjorde iallafall susen för både huvud och trötta ögon. Gårdagen var galen och jag tror aldrig jag skrattat så mycket som under diskutionen vi hade om huruvida killar kan knäppa upp och knäppa en BH med en hand. Imponerande. Fråga mig inte hur vi hamnade där. Det är ett minne blott. Vi diskuterade även träning och muskler och gårdagens citat slängde F ur sig när han inte ansåg stora muskler som snyggt;
"Det är snyggt med streck. Mina sträck är iallafall snygga."
Kvällen var kalas och jag tackar "familjen" för det bästa sällskapet.
Min promenad slutade på Ica och kvällens hedersgäst är karamellkungen. Jag ser fram emot detta sällskap. Tillsammans hade vi tänkt se I Am Number Four. Reklamen säger att den är bra, och mina förväntningar är nog ganska höga. Filmer brukar visa sig bäst utan förväntningar så vi får helt enkelt se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0