"Bara göra nånting nånting nice"

Från att ha haft en relativt jäm arbetsbörda under hela terminen är jag plötsligt begravd i arbete. Vilken chock! Jag ser inte längre fram emot mina två sista veckor. Kritiskt granska. Ge konstruktiv kritik. Exemplifiera. Analysera. Det är minst sagt utmattande. Men jag jobbar hårt på dygnets alla vakna timmar. En dag i taget. En sak i taget. Det brukar vara ett fugnerande koncept. Ikväll ska vi försöka klämma in den bio som jag fick lov att tacka nej till igår. Det ska bli skönt att lämna kaoset en stund. Äta popcorn och se lite meningslös action! Action går hem alla gånger hos mig. Gärna lite överdrivet och overkligt. Så långt ifrån äventyr och medeltid och riddare i rustning som möjligt. Haha.

Provade förresten göra chins igår igen och till poängen hör att detta var den enda styrkeövning jag gjorde. Jag fick hjälp men jag tog i för kung och fosterland och kan bokstavligen inte lyfta armarna idag. Bröstmusklerna verkar ha tagit mest stryk så att tvätta håret imorse måste ha sett skrattretande ut. Men jag har inte gett upp än. Det ska gå. Åtminstonde en ska jag klara!





Kommentarer
Postat av: Phillipveronika

love the web site lots of luck love to see more poems

2012-06-15 @ 08:01:00
URL: http://phillipveronika.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0