Bra av mig!

Lägenheten är uppsagd. Trodde aldrig det skulle hända men nu händer det. Världen sötaste farfar var förbi idag och lämnade ett paket. Men han är så klurig, och sa att jag abslut inte fick öppna före onsdag. Nu stirrar paketet med rosetten på mig och skriker "ÖPPNA MIG". Jag är sjukt nyfiken och har inte bestämt om jag ska tjuvkika eller gömma undan de tills onsdag? Får man tjuvkika? Examenspresent alltså. Tänk att det snart är här. Slutet. Vad har man på sig på en diplomering när man ska stå inför 1000 pers och få diplom av rektorn? Jag är helt blank. Lite skräckslagen över den enorma publiken. Och lite stol att jag faktisk gjort en prestation som är värd ett sånt event! Bra av mig. Det, om något, är väl värt att fira?!

I övrigt laddar jag batterierna ikväll. Pasta. Ägg. Nötter. Russin. Frukt. Keso. Ikväll är jag bottenlös. Men jag lär ju vara rejält påfylld till morgondagens vårrus. 5 km. Målet är att springa hela vägen. Det borde vara ett mål jag kan nå. Hoppas regnet håller sig borta så vi kan fika picknick i solen efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0