Brutalt.

WINNER. Träningsvärken är brutal!! Blir bara värre och värre. Dag två brukar ju vara värst. Hur ska jag kunna gå imorrn? Det är en kamp att lägga det ena benet över det andra redan nu! Tänk att det ska vara så smärtsamt att leka med släkten. Haha. Men jäkla skoj. Och vi vann såklart. Lagledaren får sitta kvar tills nästa gång efter sin exemplariska insats. Är vi inte bäst så säg? Men det var inte utan protester. Vinnarskallar allihopa. Brännboll är vår grej helt enkelt.

"Jag är så trött så jag skulle kunna somna." Jag försöker läsa. Varje ord är som ett sömnpiller. Det känns som jag fått en överdos. Äter russin för att hålla mig vaken. Fast det är det värt. Lördagen var ett enda långt leende. Rakt igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0