Grillad.

Vi blev grillade idag. Lite mycket. Faktiskt. Men jag har lämnat det för nu, för nu är klockan efter 12. Har hunnit gå till ängarna. Tittat på en halv match brännboll. Frysit. Blivit blöt. Gått hem. Spelat mariocart. Insett att en cider inte är till min fördel när jag sitter bakom ratten. Spelat partydängor. Druckit vin. Ducshat. Målat mina fransar. Packat väska. Och klockan är inte ens 4!? Men kvällen fortsätter. Nu traskar jag vidare. I regnet. Mot middag. Gott sällskap. Förhoppningsvis kärt återseende. Och resten får kvällen utvisa.

Kära fredag som känns som en lördag. Himla bra. Då blir helgen lång. Det enda jag saknar är hon. Solen. Och värmen. Hennes värme. Men det kommer ju en morgondag också. Även om den känns långt borta. Kanske då.

Vi ses i vimlet. PussKram.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan vi inte ses i morgon?

2011-05-27 @ 22:32:24
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0