I like it in the woods.

TUESDAY. Jag lyckades stega på i hela 70 minuter. Det blev en skogspromenad. Eller snarare powerwalk. Och det är så skänt att snön äntligen tinat bort även där. På slutet hittade jag en lämplig backe som fick sig ett antal bestigningar innan jag traskade hem igen. Bra för rumpan som tydligen trillar ner alldeles för många centimeter med åldern. Haha. Tillbaka till plugget alltså. Vi har en lättare form av deadline på fredag, att uppsatsen i princip ska vara färdig. Det börjar kännas stressigt. Just nu vet jag inte om jag själv tror på mina ord när jag säger att vi kommer att hinna bli klara. Men vi spenderar i princip 90 % av vår vakna tid på att få uppsatsen klar, och häromnatten drömde jag om leasing. Living the dream. Eller kanske inte. Mest konstigt.



Nästan såhär såg det ut där jag traskade runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0