Klockan 12 stänger jag av.

Den enda dagen jag egentligen behöver vara på topp. Vaknar jag med huvudvärk. Himla typiskt. Men det är tur att jag är bra på att låtsas. Slutseminar idag. Jag hoppas huvudopponenterna inte grillar oss totalt och att vi inte får alltför mycket kompletteringar. Klockan 12 tar jag en och en halv dags ledigt. Jag ska stänga av hjärnan helt. Ta ett välbehövligt break. Ladda batterierna. Titta på brännboll. Grilla. Dricka en öl. Träffa massor med folk. Skratta. Be till solgudarna att hon tittar fram!!

Nu ska jag rädda mina ägg från att koka sönder. Ge mig själv ett pepptalk. Hälla i mig massor med kaffe. Sen cykla till skolan med ett leende på läpparna. Låter som en toppenplan tycker jag. Vi ses på mariehemsängarna i eftermiddag!

Tjingtjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0