Kvällen.

Tänk att grillat alltid är så gott. Alltid. Alla gånger. Även om jag var riktigt sugen på att följa med sällskapet ut på äventyr kändes det som ett moget beslut att promenera hem. Det är endå min examen det gäller och jag känner att jag vill göra mitt bästa. Jag har hur som helst haft en supertrevlig kväll och vill tacka för härligt sällskap. Nu ska jag trycka i mig "nybakade" scons (bakade tidigare idag) och dricka mängder med vatten för att maximera energin för morgondagen. Tittar även på schlagerröstningen lite i bakgrunden och precis nu verkar det gå relativt bra för Sverige. Vem vet hur det slutar? Inte för att vi brukar ha framgång i den här tävlingen, men det är ändå lite kul att heja. Och på tal om att heja ska jag heja för fulla muggar på Sverige i hockeyn imorrn! Vore ju underbart om vi tog hem den segerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0