Regnig söndag!

Vilken kalaskväll vi hade igår. Sällskapsspel är verkligen underskattat! Tiden bara sprang iväg och vips va klockan 24.00. Det gör vi om! Idag har jag spenderat min tid vid skrivbordet. Söndagskul. Verkligen. Men med regn i luften spelar det ingen större roll att tvingas sitta instängd. Jag längtar redan efter popcornen och filmen som H kommer med. Har även grubblat över diverse frågor som helt plötsligt måste lösas. Allt det där praktiska runtomkring som man inte tänker på i vardagslivet dyker upp nu, en efter en. Det är helt klart dags att börja ta itu med allt, en fråga i taget.

Mors dag också. Och jag har lite dåligt samvete för att jag inte är hemma hos mamma och kramar henne på hennes dag. Men hon är den bästa! Och jag tänker på henne idag!

Ha en mysig söndagkväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0