Slutet närmar sig.

Förjäkla lång dag idag. 8 timmar utan rast. Eller ja, 10 min men det räknas knappt. Vad hinner man på 10 min? Knappt köpa en kaffe. Gå på toaletten möjligtvis. Men inte båda två. Det gäller att prioritera. Och vi vägrade titta ut. Solen har strålat hela dagen. Vilken miss. Men slutseminarium är bokat nu. Tänka sig att man snart är klar. Civilekonom. Vilken grej. Lite häftigt är det ju. Även om jag inte känner mig klar för fem öre. Men å andra sidan. Man lär sålänge man lever, och alla är vi ju barn i början.
Nu är det bara att hålla igång fram till slutet och sen fira stort. Brännbollsyran kommer ju som en lämplig avslutning på en otroligt lång termin.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0