Tjoho va kul!

Det var en trött men glad tjej som klev över mållinjen. 33 minuter tog det. 5 km. Jag är supernöjd. Jag orkade till och med öka farten lite sista kilometern. Mina kära lagkamrater spurtade iväg före mig redan vid starten. Men jag gjorde mitt bästa, jag sprang hela vägen, och jag är så nöjd. Himla kul. Nu måste jag nog släpa med mig H ut i spåret och springa lite oftare. Nu har jag laddat batterierna med kvällsfika och förhoppningsvis är det sista dagen i skolan innan "sommarlov" imorgon. Sommarlov i form att arbete. Och dagen avslutas med dipomering, klänning, mingel, och en stolt tjej som är glad att få dela kvällen med sin underbara familj. Paketet som ligger och väntar på mig ska jag också öppna. Jag längtar.

Vilken toppen kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0