Lovley day.

FREDAG. Tidig morgon följt av uppsatsarbete. Men sen rullade dagen på. Fika på stan med L. Fönstershopping. Tacos. Följt av hockey, öl och alldeles för mycket chips. Sverige möter Finland i finalen imorrn. Kul och spännande. Hörde att ekonomernas E-pub skulle visa matchen så jag kanske måste pallra mig dit och titta.
LÖRDAG. Tio timmars välbehövlig sömn. Den här veckan har tagit otroligt mycket energi och jag har inte direkt varit solstrålen själv på kvällarna. Därför går lördagen ut på att ladda batterierna och komma tillbaka in i matchen. Solen strålar och man kan ju inte annat än bli glad. En promenad hade jag tänkt hinna med innan kvällens grillning drar igång nere på stan. Himla trevlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0