Jag kan också.

Jag fick ju för mig att jag skulle lära mig göra chins förra helgen. Jag kan inte ens göra en, och mina kära vänner klarar en. Jag får för mig sånna saker ibland. Som den gången jag inte kunde göra en armhävning och tränade som en tok. Armhävningar såfort tillfälle gavs. Och när jag tillslut kunde göra en var jag nöjd och slutade hetsa armhävningar. Så nu har jag börjat öva och jag gissar att jag kommer ha ont i en och annan muskel imorrn. Och jag gissar att jag kommer lägga ner chins-träningen såfort jag klarat en. Det är nog mest för att bevisa att jag kan också. Kul med ett mål.


Hörde rykten om att Saade kom trea igår? Stämmer det? I så fall var det ju inte så illa pinkat för lilla Sverige efter många års misslyckande. Grattis är väl på sin plats. I övrigt taggar vi hockeyfinal. Gänget verkar tro att finland vinner bara för att slippa bli besvikna. Jag tror på Sverige oavsett. Besviken eller inte. Heja heja.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0