Feel good.

Trots träningsvärken är jag just hemkommen från ett löp-pass på Iksu. 4 km på 30 min. Kanske inte någonting att skryta  med egentligen, men med mina mått mätt (jag springer som en snigel och väldigt sällan) är jag supernöjd! Det känns toppenbra. Sen ytterligare ett försök på chins. Idag gick det inte lika bra. Förmodligen på grund av löpningen just innan. Inte riktigt samma styrka. Men jag får iallafall in tekniken och träna musklerna trots mindre vikter. Det ska gå. Nån gång.

Nu ska jag äta mängder med mat och fortsätta längta efter helg. Helgen kommer bli en bra belöning efter den mardrömsvecka ligger framför mig. Brännbollsyran är ju äntligen här!! Och så kommer pinglan hem från andra sidan. Ska bli sjukt kul att träffa henne igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0